petak, 7. studenoga 2008.

HERO (?!)


''and they say that a hero can save us, i'm not gonna stand here and wait...''
i moje srce pati. tamne ga sjenke prate i oštri mačevi bodu. smrt dolazi. a suza me sakriva. a život me ubija.
i tako mi, u svojoj (ne)sreći, koračamo polako (ali sigurno!) iz dana u dan. otkucajem ponoći kuca i naše srce i naše treptaju oči. i ne zastajkujemo. nikada, ama baš nikada, na stanemo bar na tren da pogledamo u što smo se pretvorili. u te bijedne životinje gladne slave i pozornosti. u te egoiste Nike patika i Gucci torbica. u okorjele punkere izjedenih duša. i nema nam pomoći. ona se ne skriva u ogledalu ili u tuđim očima. ne skriva se u tamno sivoj sjeni što nas prati u stopu ili u kovrčama zlaćane kose. pomoć se ne skriva. jer je nema.
a ti primi moju ruku, zagrli moje tijelo i ljubi crvene mi usne. -SPASI ME!...

1 komentar:

  1. ej....
    kongrađulejšons!! you made it!!!!!
    cool slikica... =) novi dizajn... krenulo ti je!!
    samo tako nastavi... i pomoć će doći... =))

    OdgovoriIzbriši